Cariera ta în Panifcom

Vino alături de o echipă unde pasiunea pentru panificația tradițională se îmbină armonios cu inovația. Suntem dedicați excelenței și sustenabilității, folosind tehnologie de ultimă generație pentru a produce pâine sănătoasă, de cea mai înaltă calitate. La Panifcom, vei găsi oportunități de creștere profesională într-un mediu care valorizează dezvoltarea fiecărui membru al echipei. Hai să aducem bucuria pe mesele oamenilor din România!

Alege-ți cariera! – Oportunități de angajare
Manager Asigurare și Control al Calității

Cerințe:

  • Studii superioare în industria alimentară sau chimică;
  • Experiență într-un un post similar, minim 3 ani;
  • Experiență în implementarea sistemelor de management al calității;
  • Experiență în asigurarea calității în: producție alimentară, implementarea proceselor de îmbunatatire continuă, metodologii de calitate, analiză neconformitatilor;
  • Persoană cu potențial, capacitate de luare a deciziilor, de organizare și planificare, capabilă de a conduce și  motiva o echipa stabilind , obiective în conformitate cu viziunea companiei;
  • Cunoștințe operare PC;
  • Limba engleză nivel mediu;
  • Deține certificări pe standarde ISO 9001:2015, 14001:2015, 22000:2018 și IFS v8.

Responsabilități:

  • Conduce și organizează activitatea departamentului de Asigurare și Control al Calității;
  • Conduce și organizează activitatea de audit intern în legătură cu aplicarea prevederilor standardelor specifice;
  • Conduce activitatea de pregătire a fabricii în vederea certificării/recertificarii diferitelor standarde de calitate;
  • Conduce activitatea de codificare, stocare, arhivare prin întocmirea și verificarea  de proceduri și instrucțiuni de lucru aferente fiecărui departament;
  • Stabilește bugetele de cheltuieli pentru activitățile din departament;
  • Stabilește împreună cu departamentul producție planurile interne de control de calitate pentru procesele tehnologice;
  • Întocmește rapoarte de analiză în legătură cu controlul de calitate pe care le transmite conducerii;
  • Monitorizează zilnic  gradul  de curățenie, calitatea serviciilor și calitatea produselor;
  • Propune măsuri de corectare/prevenire a apariției defectelor de calitate senzorială sau stabilitate microbiologică.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant la nivelul pieței
  • Bonusuri de performanțăîn funcție de indicatori de performanță specifici
  • Prime de sărbători
  • Tichete de masă
  • Cursuri de dezvoltare profesională

Cine este Panifcom?

Suntem producători de produse de panificație și zilnic facem ce știm noi să facem cel mai bine de 100 de ani: pâine pentru azi și pentru mâine.

Lucrăm alături de 250 de oameni harnici, suntem prezenți cu produsele noastre în peste 2.000 de magazine de proximitate și lucrăm cu principalele supermarketuri din zona Moldovei.

Dacă vrei să fii întampinat cu respect în fiecare zi de o echipa determinată și motivată, colegi pasionați de ceea ce fac și vrei dezvoltare profesională continuă, te așteptăm în echipa noastră!

Ambalator manual cu sau fară experiență

Cerințe:

  • Persoană dinamică, atentă la detalii
  • Disponibilitatea de a lucra în ture de noapte

Responsabilități:

  • Ambalează produsele finite în cantitățile stabilite conform comenzilor de lucru;
  • Depozitează în condiții corespunzatoare produsele ambalate;
  • Se preocupă de alimentarea cu ambalaje necesare;
  • Predă utilajele, ustensilele și spațiile de lucru în perfectă stare de curățenie și funcționare;
  • Anunță șeful de tură despre orice neconformitate sesizată.

Beneficii:

  • Salariul motivant la nivelul pieței
  • Bonusuri de performanță
  • Prime de sărbători
  • Tichete de masă
Brutari                                     

Ce căutăm?

  • Persoane pentru activități specifice în operațiuni de frământare, coacere , modelare;
  • Cu experiență în brutărie;
  • Persoane dinamice, atente la detalii;
  • Disponibilitatea de a lucra în ture de noapte;
  • Respectarea cu strictețe a regulilor de igienă.

Ce oferim?

  • Salariul motivant la nivelul pieței
  • Bonusuri de performanță
  • Prime de sărbători
  • Tichete de masă
Manager vânzări

Cerințe:

  • Absolvent studii superioare: Economice, Marketing, Comunicare, Relații Publice;
  • Experiență într-un un post similar, minim 5 ani;
  • Experiență în conducerea echipelor, minim 3 ani;
  • Capacitate de gândire strategică, analiză și sinteză, atenție la detalii;
  • Pasiune pentru activitatea de vânzări;
  • Abilități de comunicare și persuasiune;
  • Orientare către atingerea obiectivelor ;
  • Orientare spre client;
  • Creativitate și ușurință în exprimarea ideilor;
  • Capacitatea de concentrare pe parcursul derulării unor proiecte specifice;
  • Experiență în domeniul vânzărilor în industria alimentară, poate constitui un avantaj;
  • Cunoștințe limbă engleză, nivel mediu;
  • Carnet conducere categoria B.

Responsabilități:

  • Analizarea mediului de afaceri, stabilirea obiectivelor de vânzări ale firmei și a resurselor necesare atingerii acestora;
  • Întocmirea bugetelor de venituri și cheltuieli ale departamentului și rapoarte de analiză periodică;
  • Elaborarea strategiilor de vânzare și stabilirea planului pentru vânzarea produselor de panificație specifice firmei, produselor long life și private label în conformitate cu obiectivele strategice ale Agropan Impex SRL și a obiectivelor departamentale:
    – creșterea volumelor de produse vândute
    – creșterea cotei de piață și intrarea pe noi segmente de consumatori
    – creșterea cifrei de afaceri și îmbunătățirea profitabilității
  • Elaborarea și implementarea politicilor comerciale în vederea creșterii profitului firmei rezultat din vânzarea produselor;
  • Promovarea imaginii companiei;
  • Recrutarea membrilor echipei de vânzări ;
  • Identificarea direcţiilor de dezvoltare şi propunerea de promovare a produselor;
  • Asigurarea calității serviciilor de vânzare și relației cu clienții;
  • Conducerea şi organizarea activității departamentelor de vânzări, stabilirea obiectivelor individuale, a indicatorilor de performanță și monitorizarea periodică a acestora;
  • Respectarea procedurilor/instrucțiunilor și normelor interne de funcţionare ale companiei;
  • Dezvoltarea și propunerea către conducerea companiei de soluții pentru creșterea eficienţei și profitabilităţii activității de vânzare;
    Analizarea traseelor în colaborare cu departamentul distribuţie și logistică, transporturi și eficientizarea acestora;
  • Dezvoltarea și implementarea sistemului informațional care să permită analize și decizii obiective de management.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant la nivelul pieței
  • Bonusuri în funcție de indicatorii de performanță specifici
  • Prime de sărbători
  • Tichete de masă
  • Cursuri de dezvoltare profesională
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu
Șofer

Cerințe:

  • Experiență în vânzări și/ sau distribuție de minim 2 ani;
  • Permis auto categoria B, minim 2 ani experiență;
  • Disponibilitate pentru program matinal.

Responsabilități

  • Facturarea și încasarea contravalorii produselor livrate;
  • Realizarea targetului de vânzări;
  • Semnalizarea Șefului de departament pentru orice problemă apărută;
  • Coloborarea în permanență cu departamentul de call center pentru evidența comenzilor noi și a celor în desfășurare;
  • Menținerea permanentă a legăturii cu clienții existenți și dezvoltarea de noi parteneriate;
  • Verificarea la plecarea în trafic că deține toate documentele necesare iar autovehiculul este în bună stare de funcționare.

Beneficii:

  • Salariul motivant la nivelul pieței
  • Bonusuri de performanță
  • Prime de  sărbători
  • Tichete de masă
Agent vânzări

Cerințe:

  • Studii medii/superioare;
  • Experiență în vânzări panificație, vânzări TT, vânzări FMCG;
  • Flexibilitate, rezistență la stres;
  • Orientare către client;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Abilităţi de promovare a produselor, negociere, comunicare, prospectare și dezvoltare piață.

Responsabiliăți:

  • Menținerea legăturii cu clienții existenți, stabilirea de relații comerciale și extinderea portofoliului de parteneri;
  • Raportarea zilnică/săptămânală/lunară a activității către superiorul direct;
  • Consilierea clienților în scopul maximizării vânzării;
  • Realizarea analizelor, stocurilor și vănzărilor pe clienți;
  • Monitorizarea și analizarea prețurilor practicate de concurență pentru produsele similare.

Beneficii:

  • Salariul motivant la nivelul pieței
  • Bonusuri de performanță
  • Prime de sărbători
  • Tichete de masă
Aplică aici!

Poți aplica aici pentru job-urile disponibile. Chiar dacă nu ai găsit ce ți se potrivește, aplică oricum!



    Documentul trebuie să fie format pdf sau doc, cu mărimea maximă de 4 MB.